24 mar 2020

De flesta företag och organisationer är på något sätt påverkade av spridningen av COVID-19 i samhället. Vi finns till hands för er om ni behöver förstärka organisationen med hög kompetens inom IT, hjälp med att besvara IT-relaterade frågor snabbt och direkt till era användare. Utifrån senaste statistiken har vi en återkopplingstid på 97% inom 15 minuter. Helt enkelt för att vi bryr oss. Jättemycket!

Vårt mål på IT-Total är att sträva mot att leverera service i världsklass och att våra kunder alltid ska vara nöjda. Vi hjälper er därför att lösa IT-relaterade problem och frågor samt sköter återkopplingen till era användare på ett säkert sätt med säkerhetsklassad personal. Det passar er som söker en partner med hög kompetens och som på ett strukturerat sätt tar ansvar för både drift och underhåll av IT-miljön. Oroa er inte, ni bestämmer helt och hållet själva utifrån era behov om ni vill ha vår hjälp för punktinsatser på plats eller ökad trygghet med ett support- och serviceavtal.

Vår servicedesk är aktiv mellan 06:00 - 22:00 och tillgänglig både via telefon, självserviceportal och mail.

För er som önskar:

  • Svensk- och engelsktalande personal
  • Säkerhetsklassad personal i alla led
  • Rapporter, statistik och analyser som kan anpassas utefter önskemål
  • Support till era användare gällande IT-relaterade tjänster
  • Felsökning, lösningar samt förslag till åtgärder
  • Servicedesk med hög kompetens och servicenivå
  • Spårbarhet i alla era ärenden
  • Någon på plats hos er snabbt eller under en längre period


Vill du veta mer? Fyll formuläret nedan så kontaktar vi dig.