17 mar 2020

Vill du ha kul på jobbet och bli erbjuden karriärmöjligheter? Sök till tjänsten som supporttekniker och få möjligheten att arbeta med Sveriges gladaste supportteam.

Om rollen:
Du tar tillsammans med kollegorna på Servicedesk ansvar i att hjälpa våra kunders supportärenden till en rad olika tjänster och tekniker. Servicedesk präglas av kundfokus och en otrolig serviceanda. Det finns inga utmaningar som är för stora för att vi ska ge vårt yttersta. Det finns inga problem som inte går att lösa. Det är kunden vår supportorganisation brinner för.

Du är en lagspelare och ser alltid till verksamhetens bästa i stort och smått, samtidigt som du tar eget initiativ till din egen utveckling. Vi ser gärna att du sedan tidigare har arbetat med support av komplexa miljöer samt har erfarenhet av ITIL processer och ärendehantering.

För att lyckas i rollen bör du ha:

  • Goda kunskaper kring nätverk och säkerhet generellt
  • Grundläggande kunskap kring klient operativsystem och applikationer
  • Grundläggande kunskap om operativsystem som Windows Server 2008/2012/2016 och Linux
  • Grundläggande förståelse för applikationer som Exchange, MS SQL
  • Lätt för att uttrycka dig i tal och skrift, både i svenska samt engelska

Vårt erbjudande till dig:
Hos oss är arbetet flexibelt och det är alltid nära till beslut. Arbetsplatsen präglas av gemenskap, engagemang, kompetens, kvalité och omtanke. För oss är det viktigt att alla medarbetare trivs och har balans i livet vi arbetar därför väldigt flexibelt och anpassat till medarbetarnas förutsättningar. I vårt team omges du av drivna och prestigelösa kollegor som tillsammans hittar den bästa lösningen för kunden, genom att ständigt utvecklas och utmana oss själva att bli bättre.

Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Sanna Åhström, Rekrytering, på 073-271 19 33 eller sanna.ahstrom@it-total.se.

Ansök och bli en av oss:
Vi kommer att kalla till intervjuer löpande, så skicka din ansökan så snart som möjligt genom att fylla i formuläret nedan.