28/1 -19
”Det som verkligen känns unikt med IT-Total är stämningen, proaktiviteten och prestigelösheten. Man är inte rädd för att fråga om hjälp och alla arbetar verkligen som ett team”.
- Jonas Qvarnström, Technical Account Manager på IT-Total.
Om rollen:
Du kommer tillsammans med säljare och tjänsteägare ansvara att tolka marknadens behov och möjligheter. Din roll är sedan att utifrån tjänsteägarens beskrivning analysera, designa, planera, förbättra och skapa de tekniska komponenterna och plattformen för tjänsten. Till din hjälp har du kompetenta kollegor från vår drift och konsultorganisation. Företaget präglas av kompetens, kvalitetstänkande, samt ett unikt kundfokus. Kunden och tjänsternas kvalitet är det vi brinner för.
För att trivas i rollen och hos oss så upplever vi att du är en lagspelare som ser till verksamhetens bästa i stort och smått, samtidigt som du tar eget initiativ till din egen utveckling. Vi ser gärna att du sedan tidigare har arbetat med komplexa miljöer samt har erfarenhet av ITIL processer och ärendehantering.
För att lyckas i rollen bör du ha:
Meriterande är om du har:
Kort om oss:
Hos oss är arbetet flexibelt och det är alltid nära till beslut. Arbetsplatsen präglas av laganda och glädje. För oss är det viktigt att alla medarbetare trivs och har balans i livet vi arbetar därför flexibelt och anpassat till medarbetarnas förutsättningar. I gruppen omges du av drivna och kompetenta kollegor som tillsammans hittar den bästa lösningen för kunden, genom att ständigt utvecklas och utmana oss själva att bli bättre.
Har du frågor är du välkommen att kontakta Mattias Arnersten, Driftchef på 070-617 17 80 eller mattias.arnersten@it-total.se
Ansök och bli en av oss:
Vi kommer att intervjua löpande, så skicka din ansökan så snart som möjligt mattias.arnersten@it-total.se