Servicedesk

Personlig och professionell support

Hög tillgänglighet, servicegrad och kompetens 
IT-Totals professionella service- och supporttjänster ger fungerande IT dygnet runt, året runt. Vi levererar stöd hur, när och var ni vill. Att ha en partner med hög kompetens som på ett strukturerat sätt tar ansvar för drift och underhåll av IT-miljön är en förutsättning för i stort sett alla framgångsrika företag och organisationer. Bestäm själva utifrån era behov om ni vill ha vår hjälp för punktinsatser eller om ni önskar ökad trygghet med ett support- och serviceavtal.

Kundanpassad support, fullskalig eller delar, vi löser det.

  • Hög kompetens redan vid första kontakt
  • Konsult på plats vid behov
  • Användarsupport 06:00 – 22:00
  • Jourkonsulter
  • En kontakt (SPOC)
  • Kundanpassade SLA
  • Kraftfulla rapporter
  • Självserviceportal
  • Enkel och flexibel avtalsmodell
  • Svensk- och engelsktalande personal
marco

NYFIKEN?

Marco Beutelrock

Servicedeskchef

073-522 73 89