Vi hjälper er att få mer tid, resurser och kompetens så att er vardag kan rulla på som den ska.

Lever ni också i en verklighet där alla drar i era resurser och behöver hjälp med allt från ”hur göra” till mer avancerad felsökning gällande infrastruktur eller andra IT-relaterade frågeställningar och problem?Vi erbjuder Servicedesk som en fullständig lösning för alla typer av supportavlastning från enskilt 1st line till fullständigt ansvar för er IT miljö.

Alla ärenden registreras och kategoriseras vilket ligger till grund för kraftfulla rapporter och statistik med möjlighet för anpassning enligt era önskemål. Vi erbjuder möjlighet att hjälpa er med analyser, förbättringsförslag och hur vi tillsammans kan möta era framtida utmaningar.

Vi jobbar nära våra kunder och ser till att vara en naturlig förlängning av den egna verksamheten. Då samtliga i Servicedesk är säkerhetsklassade och ständigt agerar med stort säkerhetsfokus agerar vi det filter som oftast saknas i befintliga supportlösningar. Detta ger er trygghet, ökar servicenivån och minskar svarstiderna så att ni kan fokusera på er verksamhet.

 

Passar dig som önskar:

  • Alltid tillgänglighet

  • Ett engagerat, lösningsorienterat och personligt bemötande

  • Säkerhetsklassad personal i alla led

  • Kraftfulla rapporter, statistik och analyser som kan anpassas utefter önskemål

  • Support till era medarbetare, kunder eller leverantörer gällande IT-relaterade tjänster

  • Felsökning, lösningar samt förslag till åtgärder

  • Servicedesk med hög kompetens och servicenivå

  • Spårbarhet i alla era ärenden

  • Vi kan erbjuda hjälp på plats och remote

  • Vi möter önskemål om snabb hjälp på plats

 

Vill du vet mer? Fyll i formuläret nedan så kontaktar vi dig.